فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

اندروید ۴.۳ آمده تا یک جیلی بیلی خوشمزه تر از قبلی ها باشد. البته تغییرات وسیع یا چشمگیر نیست. گوگل با این نسخه از اندروید چند ویژگی جدید را به دستگاه های اندرویدی آورده٬ که در اینجا خلاصه به آنها می پردازیم.

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

در چند روز گذشته خبرهای داغ نمایشگاه CES 2013 را در نارنجی دنبال کردید و با بسیاری از نوآوری ها و گجت های جذابی که قرار است امسال وارد بازار شوند آشنا شدید. نمایشگاه ۲۰۱۳ هم به پایان رسید و شاید بد نباشد گردشی تصویری در آخرین روز نمایشگاه داشته باشیم و چرخی در میان غرفه ها بزنیم.

امسال بزرگترین رویداد نوآوری جهان در شهر پر زرق و برق لاس وگاس میزبان بیش از ۱۵۰ هزار بازدید کننده بود. در روز آخر، شور شوق بازدید کننده ها در سرمای شهر نمایشگاه همچنان دیده می شد. دیدن جمعیت زیادی از انسانها که عاشق تکنولوژی هستند واقعا حس جالبی دارد.برای مشاهده گزارش تصویری اختصاصی نارنجی از CES 2013 ادامه مطلب را از دست ندهید.

.

ادامه مطلب ...


شاید اینترنت را بتوان یکی از بی وزن ترین ایده ها در دنیای تکنولوژی دانست که ماهیتی ماورایی دارد: اینترنت به شکل همزمان همه جا هست و هیچ جا نیست. اما اگر شما قادر باشید آن را اندازه گیری کنید، فکر می کنید چه میزان فضای فیزیکی را اشغال خواهد کرد؟

.

ادامه مطلب ...


يكي از مهم‌ترين موارد قابل توجه در شبكه‌هاي بزرگ و كوچك، مديريت پهناي باند و ترافيك شبكه است. نرم‌افزارها و سخت‌افزارهاي مختلفي براي اين كار وجود دارد كه هريك نيازمند دانش و مهارت مخصوص به خود است، اما در اين ميان كاربران زيادي مشاهده مي‌شوند كه به‌دنبال نرم‌افزاري مناسب با روش كار آسان براي مديريت پهناي باند در شبكه‌هاي كوچك، متوسط و حتي بزرگ هستند. اگر شما هم جزو اين دسته از افراد هستيد و هنوز راه‌حل مناسبي نيافته‌ايد، پيشنهاد اين هفته كليك را از دست ندهيد!

.

ادامه مطلب ...


شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

تعامل بين سرورها و نرم‌افزارهاي ايميل به‌وسيله پروتكل‌هاي ايميل انجام مي‌شود. سه پروتكل معمول مورد استفاده POP، IMAP و MAPI هستند كه بسياري از نرم‌افزارهاي ايميل تحت يكي از اين سه پروتكل عمل مي‌كنند (البته برخي آنها از بيش از يكي را به عهده دارد). ولي چرا ما بايد از وجود آنها اطلاع داشته باشيم؟ مهم‌ترين دليل آن انتخاب پروتكل مناسب و پيكربندي صحيح حساب ايميل براي انجام كارهاست.

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:55 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

 

شروع شبكه خصوصي

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

به لطف مودم های ADSL و روترهای بیسیم، امروزه تقریبا در تمامی دفاتر اداری و خانه ها می توان امواج رادیویی وای فای را یافت. و از این پس علاوه بر اینترنت، استفاده مهم تری از . . .

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 5:16 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

NET. و شبكه

اهميت استفاده از شبكه‌هاي رايانه‌اي روزبه‌روز بيشتر شده و به عنوان جزء ثابتي در يك شركت و حتي يك ارگان بزرگ تبديل شده است. اهميت آن وقتي مشخص مي‌شود كه نياز به اشتراك‌گذاري منابع، فايل‌ها و... هميشه راهكار اساسي . . .

.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 2:6 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته
 
 
چگونه يك شبكه خانگي راه‌اندازي کنيم؟
.

ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 2:18 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2790
بازدید کل : 62696
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1